Med tjugo års erfarenhet av ledarskap inom försäljning och kundservice inspirerar Lisa Ekström grupper och människor på ett unikt sätt.
Lisa är ärlig och rak och levererar i ett medryckande tempo med mycket aha-upplevelser, skratt och energi. Prestigelöst blandas fakta med anekdoter och egna erfarenheter. Medarbetare får värdefulla tips att använda för att skapa rätt kultur och nå hållbara resultat. På ett effektivt sätt får Lisa individer och organisationer att utvecklas positivt på kort tid.
Lisa Ekström ger en inspirations-kick som skapar förståelse och insikt om varje medarbetares ansvar och betydelse i till exempel ett förändringsarbete. Det svåra görs hanterbart och inspirerande. Som Lisa säger: Svårt är kul! Kultur- och attitydförändringar behöver inte ta tid eller vara skrämmande. Oavsett om det rör sig om föreläsningar, mentorskap, personlig utveckling eller utveckling av organisationer ser hon möjligheter i utmaningen att framgångsrikt kunna utföra ett jobb i mästarklass som lämnar bestående resultat.
Med utmärkelser som “Årets Framgångsstipendium” (2007), för hennes förändringsarbete på SAS, “En av Sveriges hetaste talare” (tidningen Chef 2012), “Årets talare” (2014) och “Stora Målpriset” (2015) utlovas en upplevelse och insikt som inte lämnar någon oberörd.
Klicka för att se Lisas TEDx från Lunds Universitet:
Inspireras av Lisa: